Smart widget do komunikacji z klientami na Twojej stronie internetowej. Automatycznie rozpoczyna konwersację, a następnie przekazuje ją do pracowników. Żaden z klientów nie będzie pominięty zarówno w godzinach pracy, jak i poza nimi.
Dodatkowy kanał sprzedażowy: do 60% większe zainteresowanie klientów przez stronę internetową
Wygodny interfejs do komunikacji z klientami na stronie
Obsługa każdego klienta na stronie. Nikt nie będzie
ignorowany
Szybka obsługa oraz szybkie rozwiązanie łatwych kwestii
Promocja!
2 i 3 miesiąc bezpłatnie!
TOP
10
Funkcji
Binotel Online Chat
Binotel Online Chat automatycznie wysyła wiadomości do wszystkich odwiedzających stronę internetową. A gdy klient odpowie, - natychmiast łączy go z operatorem.
Każde zapytanie od klientów na czacie, na które nie została udzielona odpowiedź - to są stracone pieniądze firmy. Binotel Online Chat sprawdza wszelkie konwersacje, na które klient nie uzyskał odpowiedzi oraz informuje o tym operatorów. Tworzy również odpowiedni raport dla kierowników.
Czasami klientom jest trudno zdecydować z wyborem towarów. I w tym momencie oferta pomocy przez operatora będzie kluczową. Aktywne zaproszenia do konwersacji zwiększają zainteresowanie nawet o 70%.
Po godzinach pracy i w weekendy, Binotel Online Chat będzie automatycznie wyświetlać odwiedzającym stronę internetową ważne informacje i poprosi o pozostawienie kontaktu do konsultacji w godzinach pracy.
Aby nie przeciążać strony różnymi formularzami i przyciskami, połączyliśmy widget zamówienia połączenia na stronie internetowej i czat. Po pierwsze, jest to łatwe. Po drugie, jest to wygodne dla klientów.
Klienci często zadają podobne pytania. Dlatego, aby zapobiec sytuacji, w której menedżerowie odpowiadają na te same kwestie za każdym razem, można przygotowywać i zapisywać gotowe formułki w szablonach. Dzięki nim operatorzy zareagują szybciej.
Binotel Online Chat zapamiętuje również najczęściej powtarzane odpowiedzi i automatycznie oferuje je operatorom.
Jeśli operator nie widział czatu i nie odpowiedział na niego - Binotel Online Chat aktywnie poinformuje o tym na wszystkie możliwe sposoby, a także wyśle do odwiedzającego wiadomości, które zachęcą go do pozostania na stronie.
Wiesz, skąd przyszedł odwiedzający, jakie strony przeglądał, na której aktualnie się znajduje i czym jest zainteresowany. Możesz więc natychmiast zaoferować to, czego potrzebuje potencjalny klient. Jeśli nie jest to pierwsza wizyta odwiedzającego, zobaczysz całą historię komunikacji z nim.
Gdy klient ponownie skontaktuje się poprzez czat, operator widzi wszystkie poprzednie konwersacje z tym klientem, jak również to, z którym z operatorów komunikował wcześniej. Wszystkie czaty są automatycznie zapisywane w Gabinecie Osobistym Binotel MyBusiness.
W osobistym Gabinecie Binotel Online Chat będziesz mieć pełny obraz pracy operatorów, a także statystyki udanych i utraconych czatów, przez cały czas lub w wybranym okresie.
I ponad
15
+
innych funkcji, aby przyciągnąć klientów i zwiększyć sprzedaż!
Interfejsy
Binotel Online Chat
Taryfa
Binotel Online Chat
Licenсja
Binotel
50
Pierwsze
2 miesiące
0
2 miesiące
gratis!