chat logo
60

wzrost zainteresowania
od klientów o 60%

100

obsługa 100%
klientów

4500

klientów Binotel
korzysta z Online Chat

chat widget
google play logoapp store logo

Co to jest
Online Chat

Smart widget do komunikacji z klientami na Twojej stronie internetowej. Automatycznie rozpoczyna konwersację, a następnie przekazuje ją do pracowników. Żaden z klientów nie będzie pominięty zarówno w godzinach pracy, jak i poza nimi.

Co daje
Online Chat

Dodatkowy kanał sprzedażowy: do 60% większe zainteresowanie klientów przez stronę internetową

Wygodny interfejs do komunikacji z klientami na stronie

Obsługa każdego klienta na stronie. Nikt nie będzie
ignorowany

Szybka obsługa oraz szybkie rozwiązanie łatwych kwestii

gift

Promocja!
2 i 3 miesiąc bezpłatnie!

TOP

10

Funkcji

Binotel Online Chat

Obsługa każdego klienta

Binotel Online Chat automatycznie wysyła wiadomości do wszystkich odwiedzających stronę internetową. A gdy klient odpowie, - natychmiast łączy go z operatorem.

Kontrola utraconych konwersacji

Każde zapytanie od klientów na czacie, na które nie została udzielona odpowiedź - to są stracone pieniądze firmy. Binotel Online Chat sprawdza wszelkie konwersacje, na które klient nie uzyskał odpowiedzi oraz informuje o tym operatorów. Tworzy również odpowiedni raport dla kierowników.

Aktywne zaproszenia do konwersacji

Czasami klientom jest trudno zdecydować z wyborem towarów. I w tym momencie oferta pomocy przez operatora będzie kluczową. Aktywne zaproszenia do konwersacji zwiększają zainteresowanie nawet o 70%.

Automatyczne powiadomienia poza godzinami pracy

Po godzinach pracy i w weekendy, Binotel Online Chat będzie automatycznie wyświetlać odwiedzającym stronę internetową ważne informacje i poprosi o pozostawienie kontaktu do konsultacji w godzinach pracy.

Funkcja zamówienia połączenia

Aby nie przeciążać strony różnymi formularzami i przyciskami, połączyliśmy widget zamówienia połączenia na stronie internetowej i czat. Po pierwsze, jest to łatwe. Po drugie, jest to wygodne dla klientów.

Szybkie wyrazy oraz gotowe szablony odpowiedzi

Klienci często zadają podobne pytania. Dlatego, aby zapobiec sytuacji, w której menedżerowie odpowiadają na te same kwestie za każdym razem, można przygotowywać i zapisywać gotowe formułki w szablonach. Dzięki nim operatorzy zareagują szybciej.

Binotel Online Chat zapamiętuje również najczęściej powtarzane odpowiedzi i automatycznie oferuje je operatorom.

Opcja automatycznego czatu z klientami

Jeśli operator nie widział czatu i nie odpowiedział na niego - Binotel Online Chat aktywnie poinformuje o tym na wszystkie możliwe sposoby, a także wyśle do odwiedzającego wiadomości, które zachęcą go do pozostania na stronie.

Informacja na temat rozmówcy w czasie rzeczywistym

Wiesz, skąd przyszedł odwiedzający, jakie strony przeglądał, na której aktualnie się znajduje i czym jest zainteresowany. Możesz więc natychmiast zaoferować to, czego potrzebuje potencjalny klient. Jeśli nie jest to pierwsza wizyta odwiedzającego, zobaczysz całą historię komunikacji z nim.

Historia wszystkich czatów z klientami

Gdy klient ponownie skontaktuje się poprzez czat, operator widzi wszystkie poprzednie konwersacje z tym klientem, jak również to, z którym z operatorów komunikował wcześniej. Wszystkie czaty są automatycznie zapisywane w Gabinecie Osobistym Binotel MyBusiness.

Statystyki czatów. Gotowe raporty dotyczące pracy pracowników

W osobistym Gabinecie Binotel Online Chat będziesz mieć pełny obraz pracy operatorów, a także statystyki udanych i utraconych czatów, przez cały czas lub w wybranym okresie.

I ponad

15

+

innych funkcji, aby przyciągnąć klientów i zwiększyć sprzedaż!

Interfejsy
Binotel Online Chat

Taryfa

Binotel Online Chat

Licenсja
Binotel

50

złotychmiesiąc

Pierwsze
2 miesiące

0

złotychmiesiąc
gift

2 miesiące
gratis!

Przejdź do głównej wersji stronyJesteś teraz na mobilnej wersji strony