Call Center

od Binotel

5minut

na podłączenie
Call Center

+50%

do efektywności
pracy z połączeniami

75+

gotowych integracji
z CRM

Dlaczego potrzebujesz modułu Call Center

Aby obsłużyć więcej zwrotów od klientów

Aby efektywnie rozdzielać połączenia między pracownikami

Aby zobaczyć cały obraz komunikacji między pracownikami oraz klientami

Funkcje

Binotel Call Center

Smart zasady dystrybucji połączeń przychodzących

Wybierasz najwygodniejszą opcję odbierania połączeń, uwzględniając specyfikę swojej działalności:

  • Dystrybucja połączeń do grupy operatorów

  • Dystrybucja po kolei

  • Dystrybucja losowa

  • Dystrybucja do operatora z najmniejszą liczbą połączeń przychodzących

  • Dystrybucja do operatora, którego linia jest wolna dłużej niż innych

  • Dystrybucja według priorytetów/poziomu kompetencji operatorów

  • Jeśli wszyscy operatorzy są zajęci, połączenie zostaje ustawione w kolejce

Statusy operatora

"Aktywny", "Nieaktywny", "Przerwa" itp. Informują one o tym, czy operator jest gotowy do odbierania połączeń w danej chwili. Masz również dostęp do raportów dotyczących czasu przebywania operatora w poszczególnych statusach.

Analiza i raporty

Widzisz cały obraz obsługi połączeń dzięki gotowym raportom dotyczącym produktywności pracowników i obciążenia operatora w ciągu dnia.

Funkcja "Supervisor"

To pomoże we wdrożeniu nowych pracowników do linii. Doświadczeni koledzy będą mogli spokojnie dołączyć się do rozmowy, wspierać, a w razie koniecznośći skierować rozmowę we właściwym kierunku.

Monitorowanie kolejek w czasie rzeczywistym

Będziesz widzieć kolejkę połączeń przychodzących oraz jak długo klienci czekają na odpowiedź. Dodatkowo wyświetlane są informacje o obciążeniu pracy operatorów oraz ich statusach.

Taryfa

Binotel Call Center

Licencja na
moduł Call Center

dla jednego pracownika

16

miesiąc
girl

Korzystaj z modułu Call Center z pakietami Pro i Enterprise.

Podłącz funkcje Call Center pracownikom, którzy pracują z połączeniami.

Call Center

od Binotel

Smart podejście do
sprzedaży i obsługi klienta

5minut

na podłączenie
Call Center

+50%

do efektywności
pracy z połączeniami

75+

gotowych
integracji z CRM

Przejdź do głównej wersji stronyJesteś teraz na mobilnej wersji strony