od Binotel
5minut
na podłączenie
Call Center
+50%
do efektywności
pracy z połączeniami
75+
gotowych integracji
z CRM
Aby obsłużyć więcej zwrotów od klientów
Aby efektywnie rozdzielać połączenia między pracownikami
Aby zobaczyć cały obraz komunikacji między pracownikami oraz klientami
Funkcje
Binotel Call Center
Smart zasady dystrybucji połączeń przychodzących
Wybierasz najwygodniejszą opcję odbierania połączeń, uwzględniając specyfikę swojej działalności:
Dystrybucja połączeń do grupy operatorów
Dystrybucja po kolei
Dystrybucja losowa
Dystrybucja do operatora z najmniejszą liczbą połączeń przychodzących
Dystrybucja do operatora, którego linia jest wolna dłużej niż innych
Dystrybucja według priorytetów/poziomu kompetencji operatorów
Jeśli wszyscy operatorzy są zajęci, połączenie zostaje ustawione w kolejce
Statusy operatora
"Aktywny", "Nieaktywny", "Przerwa" itp. Informują one o tym, czy operator jest gotowy do odbierania połączeń w danej chwili. Masz również dostęp do raportów dotyczących czasu przebywania operatora w poszczególnych statusach.
Analiza i raporty
Widzisz cały obraz obsługi połączeń dzięki gotowym raportom dotyczącym produktywności pracowników i obciążenia operatora w ciągu dnia.
Funkcja "Supervisor"
To pomoże we wdrożeniu nowych pracowników do linii. Doświadczeni koledzy będą mogli spokojnie dołączyć się do rozmowy, wspierać, a w razie koniecznośći skierować rozmowę we właściwym kierunku.
Monitorowanie kolejek w czasie rzeczywistym
Będziesz widzieć kolejkę połączeń przychodzących oraz jak długo klienci czekają na odpowiedź. Dodatkowo wyświetlane są informacje o obciążeniu pracy operatorów oraz ich statusach.
Taryfa
Binotel Call Center
Licencja na
moduł Call Center
dla jednego pracownika
16
Korzystaj z modułu Call Center z pakietami Pro i Enterprise.
Podłącz funkcje Call Center pracownikom, którzy pracują z połączeniami.
od Binotel
Smart podejście do
sprzedaży i obsługi klienta
5minut
na podłączenie
Call Center
+50%
do efektywności
pracy z połączeniami
75+
gotowych
integracji z CRM